wtorek, 16 lipca 2013

Czy stary aparat może dać dużo radości?

 Czy stary aparat może dać dużo radości? Oczywiście że tak. W czasach gdy królują cyfrówki szczególnie w postaci Sony Alfa, zapomina się o czymś co istniało jakiś czas temu. Zapomina się o wyjątkowości zdjęcia!  Jak byłem małym dzieckiem, mama chociaż niezbyt bogata pozwoliła sobie na zrobienie mi i bratu zdjęcia na koniku, przez ulicznego fotografa. Było to zdjęcie polaroidem. Co było wyjątkowego w takim zdjęciu? Mam go do dziś. Co się dzieje z waszymi zdjęciami cyfrowymi? Prawdopodobnie giną wśród milionów fotek, są bo są, dają cudowne wspomnienia ale to nie są te jedyne zdjęcia.

Trochę leję wodę, ale przedstawiam zdjęcia, które są pierwszymi fotkami zrobionymi przezemnie aparatem z mojego dzieciństwa:)


Iwonka jedno z pierwszych zdjęć
Iwonka jedno z pierwszych zdjęć
Mój kotek Fredka:) uczę się światła
Mój kotek Fredka:) uczę się światła
Zlot panie i panowie^^
Zlot panie i panowie^^

Sobotni wypad na rybki
Sobotni wypad na rybki


Sesja dnd 4ed
Sesja dnd 4ed
Iwonka
Iwonka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz