poniedziałek, 8 lipca 2013

Od nowa^^

Wszystko zostało usunięte:)
Chcę zacząć, zupełnie od nowa. Szczególnie dlatego, że stałem się bardziej osobą publiczną i moje wypociny może będzie czytało więcej niż k4ludzi miesięcznie;) (wliczając mnie).

Będzie tu się pojawiać parę spraw:
- Trochę o grach komputerowych;) Szczególnie seria "Gram na macu"
- Trochę o rpg na luźno i na trochę mniej luźno
- Trochę materiałów
- Seria "Nie potrafię robić zdjęć", czyli moje marne zdjęcia robione Polaroidem.
- Około growe
- Około projektowe
- Planszówki
- Wydarzenia
- Filmowo- serialowe
- Muzyka^^
- Tematy książkowe
- Tematy komiksowe:)
- O piwie:)
- O herbacie
- inne;)

We wszystkim jestem cholernie słaby;) więc nie traktujcie mnie do końca poważnie^^

Zaczne od relacji ze zlotu pewnej grupy rp;), jak tylko zeskanuje zdjęcia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz